Pages

klik klik

I love KIM.... :)

I love KIM.... :)

Cici & Ery

Monday, March 23, 2009

When all have been Said n Done...


Hari ni hari pertama ci masuk ofis....setelah 2 bulan cuti pantang di rumah...


ya....ci pantang.....


ya....ci dh bersalin....


hahaha...gelak utk diri sendiri....gelak kerana telah berjaya harungi segala dugaan, pahit maung, jerih getir, susah payah, duka lara, sakit, senak, nyilu, dan apa-apa yg ci rasa sepanjang temph 2 bulan ini...


ci selamat lahirkan Muhammad Harith bin Mohammad Hairy- 21/1/2009 jam 7.41 pagi, seberat 3.2kg...emergency c-sec...


sebab nya?


Ayit dh lemas...dan jantung nya laju sgt memustahilkan proses induce...


ya, sbgai tambahan cici yg dh berguling tahan sakit...(hahaha)


okey...okey...


Tolak tmbah, sakit ci sama saja mcm org lain yg rasa sakit bersalin bedah...dan susah payah sama saja mcm org lain yg berpantang...ci bersyukur juga tiada bentan; walaupun ci dh ulang alik KL-Seremban waktu bru 8hari bersalin...dan walaupun ci duk menyapu rumah sbb ramai yg dtg melawat...dan ci suka lap bdn yg melekit waktu ptg-ptg...


syukur juga sbb tiada sawan tangih, tiada bnda-benda pelik yg jadi sepanjang ci berpantang...kalo ada pun dh so yesterday dah...ci pun dh lupa...


ci mmg pelupa...


Jam skrg pukul 11.56 waktu ci menaip...dan skrg dah masuk 3 kali ci kol rumah, tny mak ci apa Ayit tgh wat...


Mcm yg ci jangka, ci sangat gagal dlm hubungan jarak jauh...hehehe...dgn abah dia ci takleh berpisah, dgn anak ci yg selama hidup ni ci kendong dlm perut, lg la payah ci nk berjauhan...ni pun tgh tunggu masa nk jengah dia tgh ari nih...


come on la...ni bru hari pertama kan...org hati besi pun cair...apatah lg cici nih...


Terima kasih kpd yg mendoakan...yg menjengah melihat ci selebet dgn kain batik dan bertempel di dahi serta berstocking tebal...yg mengucapkan selamat juga...dan yg menyambut ci dgn suam-suam kuku di pg hari...walaupun dgn senyuman...atau dgn kerja yg dh lama ci tinggalkan...


ci perlu masa...nak betulkan balik keadaan...


ci bukan cici yg dulu...


Ci sekarang dah jadi Ibu...


my life is now full circle........hihihi....



2 comments:

Dda Ly said...

congratulations!! so cute laa ayit tu!

Cerita Cici said...

hehehe....terima kasihhhh.....