Pages

klik klik

I love KIM.... :)

I love KIM.... :)

Cici & Ery

Sunday, July 11, 2010

Bila mak buyung dh xder mood.....

Mulut muncung...senyum jugak kat opismate, tp xmacam selalu la....kja nak marah kalo ada org wat silap.....keja nk jeling kat org....dok diam-diam kat meja pun mcm panass jeee....wajib dah bangun g amik wudhuk...... ;p

Hari ni sgt tadak mood...tatau la nape....tatau la start bila dan bagaimana....hakikat yg nyata, sejak dua menjak ni, kalo hubby tak pelawa makan nasik pun leh merajuk smpai tertonggeng-tonggeng...hahahaha....sgt sensitif di hati, sgt kacau-bilau di jiwa.... ;p

ubat duka-lara:

  1. makan dgn kadar yg banyak.....
  2. makan coklat
  3. elak bercakap dgn org yg leh wat kita lg marah..grr..grrr....
  4. ingat baby, yg dh kua mahupun yg dalam perut...
  5. tulis blog...wat status kat fb...
  6. dok diam-diam; jgn cakap dgn org....(ni yg paling payah nk wat nih... ;p)

Ci jarang tadak mood, jarang la sedih duka-lara bagai ni...bukan sbb ci takde bnda nk disedihkan, tp kkdg bnda2 remeh tu byk ci letak tepi....byk lg bnda nk pk, anak la, suami la, baby la....

dan oh ya, masuk 27 weeks ni, ci sgt suka masuk dapur...kalo dh masuk tu, kalopun takde keja, ci akan gosok2 sinki, almari pinggan sgala la smpai berkilat...hehehe...kalo ayit dulu, nk basuh pinggan pun segan....kali ni leh lak rajin semacam.....dalam sakit pinggang tu, pi sidai baju la bagai... isk3..... ;p

wah, sebut psl 27 weeks, mgu depan je dh 28 weeks kan....dh nak masuk 7 bulan woh.....pehtu 8, pehtu 9, pehtu dh uwekkk uwekkk dah..... ;p

okey lah, nk g membusy kan diri kat dapur opish jap.... *____*

4 comments:

Kaseh NazLieza said...

wah...rajin btol..smpai dapur ofis pon nk dkilatkan..ahahaha..take care dear..

Cerita Cici said...

hehehe...bru td basuh pinggan opis.... ;p

mama thieya said...

mak buyung jangan moody.. nanti tiya kecik moody gak

Cerita Cici said...

hihihi...ci sedaya upaya elak...tp tu la, hormon took charge... ;p