Pages

klik klik

I love KIM.... :)

I love KIM.... :)

Cici & Ery

Sunday, September 13, 2009

Fertility centre ???!!!

Cici menulis sambil mengepam di cubicle smbil mata yang bergenang kegembiraan....

Oh what a day.......walaupun ci disurami kesunyian pagi-pagi hari sebab kawan di kiri kanan ci cuti,
terima kasih kpd besfren ci; Kin, yg memberitahu berita yang gembira...Dia pregnen...!!!

Ci pun tatau apa relation cici dgn suasana atau keadaan pregnen.....Sebab dr ci anak dara, ci suka tgk orang pregnen. Bila ci dh kawen ci doa ci pregnen awal (alhamdulillah, ci mmg bunting pelamin...hehehe) dan smpai skrg bila ci jumpa org pregnen, ci rasa happy....

Ci rasa org pregnen ni mcm sangat-sangat istimewa......

Ci sgt bersyukur sbb pregnancy ci dkt Ayit dulu sgt melegakan dan sangat comel...hahaha....membuatkan ci lagi lagi lagi suka menjadi pregnen...(abg, harap maklum yeh)

Oh nak cerita sebenarnya yang dulu, waktu anak dara, dekat rumah yg cici duduk skrg, ci duduk dgn lg 5 orang kawan....kecoh rumah cici dulu smpai jiran tetangga ketuk pintu suruh diam ckit...punya lah happening...Oh kami gelak mmg stok pontianak pun takut....hahaha....

Nak dijadikan cerita, semua kami dh berkahwin, dan tarikh perkahwinan tak jarak sgt...dalam setahun tu semua dh kahwin....Akak yg memula kawen dulu tu dlm 2bulan dia pregnen, yg lg sorang bunting pelamin, sorang lg dlm beberapa bulan lepas kawen terus pregnen, cici bunting pelamin dan kawan ci yg bru bgtau dia pregnen ni pun bunting pelamin jugak!
hehehe....

Akak housemate ci kata "Memang la rumah ci tu fertility centre la....smua org yg pernah duduk situ bunting cepat...sesapa yg rasa nak anak tu leh la tidoq sehari dua kat rumah ci...."

hehehehe....

Ci wat pakej...dua hari semalam RM500.00....buleh???

Untuk my dear fren, ci doakan yg terbaik utk Kin dan kandungan.....dah ada nyawa dlm rahim Kin.....amanah Tuhan yg sangat berharga tu wajib utk kita jaga mcm kita jaga nyawa kita dan nyawa-nyawa org yg kita cinta.....kan?

Walaupun kin mmg org istimewa dlm hidup ci tp lepas ni lagilagilagi istimewa plus lagilagilagi chumel dlm hidup cici....hehehe....






Cici waktu 7 bulan.....Oh how i miss my sexy belly.....hehehe.....

No comments: