Pages

klik klik

I love KIM.... :)

I love KIM.... :)

Cici & Ery

Wednesday, September 16, 2009

Persiapan Raya Cici...

Hmm...tahun ni tatau nak classified kan persiapan raya ke tak....sebab....tak siap pape pun......hehehe...

Esok ci masih bekerja...ci tgk kiri kanan dah makin byk bilik yg gelap, makin sikit org lalu lalang...dah tak berselisih bahu...sbb dh ramai yg balik kampung....tapi ci masih keja.......

Oh well......

Jap2...nak wat checklist jap....
  • Packing baju- belum....byk lum basuh lagi......kih3...
  • Kuih raya- none.....tak buat tahun ni.....bwk balik tempeyek aje kat mak mertua....
  • Kemas rumah- Oh yg ini tak pernah nak habis.....

Bukan takde mood nak raya thn ni......mood tu banyakkkk....hehehe...anxious gak la nk beraya kampung lain tahun ni.....tapi tu la, asal blik umah je masing-masing dh wat muka mandom (penat) pehtu bila ci tidurkan anak, smpai ci sekali tertidur (pastu terjaga kol 1.30 pg suh hubby g 7-eleven beli honey star dgn susu)


hehehehe....


Takpe la, ibu-ibu nyusu mmg letih kan kan kan.....(alasan)


Kfc Alpha Angle

Ayit- almost 8 bulan

Nak sayang abah dia...


Ayit encemmm kan....

3 comments:

Mummy_Sofea said...

betul 2 ci..kemas rumah mmg xpenah abis...bf mom mmg letih pun..hehe

ezan said...

aah.. ayit sgt ensem (menjawab caption cici.. ) hehehe..

selamat hari raya cici & family :)

Cerita Cici said...

Mummy_sofea: hehehehehe...mmg dilla...mmg letihhhh kan...

ezan: hehehe...terima kasih ezan...