Pages

klik klik

I love KIM.... :)

I love KIM.... :)

Cici & Ery

Sunday, June 21, 2009

L.i.m.a.



Lima.....


Dah lima bulan Ayit keluar dr perut Cici...dah lima bulan cici bersalin kan Ayit...dah lima bulan usia parut c-zer yang melintang kat perut ni...dah lima bulan strechmark ni setia kat certain tempat yg sgt geram kalau nampak...dah lima bulan suami cici menjadi abah...dah lima bulan juga cici dah menjadi Ibu....


Cepat kan....pejam celik pejam celik...dr Ayit yg kecik, yang dulu ci pun takut nk mandikan dlm besen, takut terlepas sbb tgn halus sgt- smpai ayit skrg yg dh tak muat besen kalau ci baringkan dia....siap leh main tendang2 air lagi...Dr Ayit yg bila tidur kena bedung, kena kepit bantal kiri kanan- smpai ayit skrg yang dah ke mana mana tidur melintang tgh2 ibu dgn abah dia nih...

hehehe...

how time pass by...

Cici pun tak sedar....

Dah masuk 3 bulan ayit fully breastfeed.....2 bulan dlm pantang tak kira sbb dia ada gak campur susu tin...kes jahiliah cici....










Ayit waktu genap 2 bulan...

Ayit genap 5 bulan...


Waktu tidur mmg waktu palingggg aman...bagi ibu...hehehehe....




Style tidur baru...sebijik mcm ci tidur.....hehehe....


Menariknya hidup jadi bila kita nampak diri kita, diri suami kita, dalam anak kita...iya, ayit cermin kpd kami...walau copy abah dia sebijik, ada jugak rupa, imbas cici dlm Ayit...hey, cici kan ibu dia.....yang paling ketara sekrang, mulut dia.....riuh nya jgn cakap la.....pokpek2......high five ayit!!! kih3.....







































































No comments: