Pages

klik klik

I love KIM.... :)

I love KIM.... :)

Cici & Ery

Monday, June 29, 2009

Ayit dan Idraki

Hey semua...Rabu lepas Ayit kua dgn Idraki...Ibu ayit dgn ibu emma dgn mak chu idraki ada sekali...kami ke jusco AU2...

Buat apa? sesaja jenjalan...Ibu ayit ni amik cuti semata-mata nak merehatkan diri sambil layan kerenah dua-dua budak chumel ni....

Idraki, anak kawan baik cici Ema, sebulan tua dr ayit...idraki lahir bulan 12, ayit lahir bulan 1. Sebulan je beza, tapi sekolah lain tahun...hahaha....

Tapi sebulan tu pon leh tgk betapa bezanya Ayit dgn Idraki dr badan...Tgk bdn ayit alahai....Asyik letak je idraki dekat, cici dh sound 'Idraki jgn tumbuk anak auntie ye, senget hidung nanti....' kih3....


Cici akan pastikan (paksa) dewang ni berkawan baik sbb ibu-ibu drg ni kawan baik sejak dr dlm perut lagi.....



Ema dan Cici...ema dh 8 bulan, cici 7 bulan.....kan dh cakap, drg kawan sejak dr dlm perut lagi.....hantar bluetut masing-masing tu.....








Ayit time kat BabyRoom jusco.....time ni segar bugar lagi...tgu kejap dh tidur.....


Buat hal masing-masing nih......



Idraki dan Ayit



Jgn tumbuk anak auntie tauuuu....



Hey semua...kami dh kua dr perut ibu kami la.....hehehe......(refer gambar atas sekali) ironik kan......
Ayat bangga sendiri: Dua-dua budak chumel ni membesar dgn susu ibu....




1 comment:

ct said...

besar dah budak ni hehe