Pages

klik klik

I love KIM.... :)

I love KIM.... :)

Cici & Ery

Thursday, June 11, 2009

Selamat Hari Abah




Selamat Hari Bapa kpd semua bapa-bapa sedunia...

Kenapa yeh takde org pggl bapa kat bapa dia?

Eh ada yeh? oh soryyy... huhuhu...

Mengingat hari bapa, ci teringat ayah cici...Bila teringat ayah cici, ci teringat rokok daun nya...hehehe...Selamat hari bapa, Ayah...sory, anak ayah ni sengkek, takleh nak beli laptop buat hadiah...hehehe...kalo dak, leh bwk mai KL, ym dgn kakina dr cni kan...oh, kakina cici nun kat Canada. selalu ber'webcam' dgn ayah ci yg kat Kedah.

Hubby cici: Selamat Hari Bapa abg...abg dh jadi bapa...bapa kepada Ayit...

Teringat kes semalam, cici tatau la penat dtg dr mana, kol 9 (lepas bantai Domino 4 slices) tertidur sekali dgn ayit, bergelimpangan mcm kna tembak, depan tv. Pehtu tersedar, tgk kiri kanan. Nampak muka abg ci.

'Dah kol bpe abg?'

'Kol 3'

Alamak.....Tersentak makcik ni...satu ayat je terlintas kat dahi...SUSU utk ESOK...

Terhegeh-hegeh bangun terus mencari pam....hehehe....pehtu bru nmpak Ayit dh melintang antara cici dgn abg ci...

Huhuhu...

Ci pun pam smbil tgk B4U tu, tah pape cite hindustan skrg, dh tak mcm zaman shahrukh kahn dgn kajol dah...pesal lak leh kiss camgitu dasat dah...Dok sibuk2 pam, tetiba bau org duk masak...Tak smpat habih pam, skali sampai depan idung Bihun Goreng panas dgn Teh tarik....uik? mana maiii....?

'Abg beli kat bwh waktu ci tido tadi' rasa nk lompat peluk cium, tapi tgh pam kan, so, stay still aje la...

Benda-benda kecik camgini yang kita-kita isteri ni damba sebenarnya....Bukan la suh pi beli Honda Civic 2.0 kaler cokelat bru nak peluk cium (eh, itu lain kan). Benda-benda mcm ni buat hati mcm kembang lepas tu cair lepas tu mata mcm berair sbb terasa suami sayang kat kita mcm zaman beria2 dulu...

Dulu beria...sekarang beria lagi kah???

Melihat Ayit, dia mmg rapat dgn abah dia...nak melawak kasar2 aje....dgn cici, dia lebih suka senyum...kalau nak mengagah, dia lebih suka abah dia. Maybe hubby ci suka bercakap dgn perut ci masa pegnen dulu, ayit dh cam suara abah dia...

'Nape tak tido lg ni? Abah tumbuk kang' mengekek Ayit gelak dgr abah dia marah...

'Org marah, dia gi gelak pulak' lagi kuat dia gelak...

hehehe...bujang ibu sorang ni....



Dia dh tido meniarap dh sekarang....tido sendiri lak tu, lepas penat baca buku psl pemakanan....uhuhuh....6 bulan bru leh rasa tau...skrg tgk gamba aje yeh...

Ayit otw nak gi school...


No comments: