Pages

klik klik

I love KIM.... :)

I love KIM.... :)

Cici & Ery

Wednesday, June 17, 2009

Uhuk....uhuk......

Oh hari-hari ci yang tak berapa indah...Demam, batuk, selsema bagai...semua datang serentak.....menduga betul kesabaran cici nih.....

Rabu lepas, ayit dan abah ayit pun terpaksa cuti sbb ci memang totally flat, meringkuk dlm umah aje...dah la ubat batuk yg doc bg tu ngantuks tahap dewa....dh makan tu mmg tak ingat dunia dah...mimpi apa ntah yg pelik-pelik yang bukan-bukan...malu nak pikir balik....nasib baik mimpi aje......

Minggu yang meguji kesabaran berterusan hingga ke minggu ini...kekadang bila tahap kesabaran itu diuji, mula la sedih sbb kita yang pilih jalan hidup ni, mula lah salahkan diri sendiri, mula la salahkan takdir kita...mula la tgk hidup org lain dan termanggu berfikir kenapa Tuhan uji kita sebegini teruk......ya, ujian Tuhan, nak tgk sejauh mana iman kita...baru goyah sikit dah longgar....mcm mana nk hadap yang Maha Besar nanti.....wallahualam.....

Ci pegang hati ci agar tak berderai satu satu di jalan.....pegang agar Ayit tak membesar dgn keadaan terganggu...mahu ayit tahu yang ibu dia kuat...mahu ayit membesar dgn sempurna insyaallah...mahu ayit tahu yg sekeliling nya penuh dgn kasih sayang yg mutlak, yang tiada siapa yg akan goncang atau curi.......

Ayit dan adik-adik nya yang ci jangka ramai tu.....hehehe.....

Bila kita sabar, kita kena hadap.....

Ya, bulan puasa dh nak datang...bersedia ke cici utk memberi ayit yang terbaik? cici kena dan harus dan wajib......

Cici ibu...Ibu kena lengkap kan.....

Cici kena belajar...jauh lagi jalan cici......

Cici baca kopi Radix leh tambahkan susu ibu? ada ibu2 yang dah mencuba? cici dah....Big no no to me....huhuhu....








Dh encem anak ibu.....

Ayit siap-siap nak gi school...
eh eh gambar cam terbalik kan....huhuhu......












No comments: