Pages

klik klik

I love KIM.... :)

I love KIM.... :)

Cici & Ery

Monday, January 5, 2009

Raikan nombor 9



Hip hip hoorey... jum ramai-ramai kita wat mexican wave....!!!

Alhamdulillah...

Ci akhirnya memasuki bulan terakhir...bulan ke- 9...dh 9 bulan ayit terkiuk-kiuk dlm perut ci...dh 9 bulan ci membawa perut ci yg makin lama makin maju ke depan...dh 9 bulan ci harungi segala perkara yg baru dan pelik dan mengujakan spnjang kehamilan sulung ni...

Bukan keja yg senang...it take guts...segala keberanian yg ci ada, kekuatan yg ci simpan, hampar semua ke lantai...guna semua ketahanan yg ci mampu, utk langkah setapak setapak hingga ke hari ini...

1 word for this month: Cabaran...

Ya, cabaran makin besar dr hari ke hari utk ci lalu...dr sakit manja-manja, sampai menusuk ke tulang bawah belakang sampai ci susah nak jalan...dgn nafas yg makin pendek, dgn perut yg makin membesar, mengehad kan ci utk buat apa pun...nak bgn dr lantai lepas bersila pun dh jadi hampir mustahil dah...apatah lagi nk bersujud mcm org normal...

Ayit makin lama makin kuat...ci leh rasa dr tendangan dia...dr tindakan refleks setiap kali ci pggl namanya...dr berat yg ci bawak dr hari ke hari...makin dekat, makin ci tak sabar nak tatap muka tembam nya...

Dlm meraikan bln ke-9 ni, ci tahu tugas ci makin berat...ci tahu sakit yg bakal ci tanggung juga akan mencabar ci...paksa ci terus buang rengekan ci setiap kali sakit sikit-sikit...paksa ci utk jd lebih superhuman dr biasa...ci tahu ci akan galas semua ni atas nama seorang ibu...ibu kpd baby comel bernama Ayit...yg skrg still terkiuk-kiuk dlm perut ci...hehehe...

* Tuhan ku, ampun kan lah segala dosa kami...kuatkan kami...selamatkan kami...rahmati kami...murahkan rezeki kami...Sesungguhnya Kau Maha Pengasih lagi Maha Pemurah...ku mohon sepenuh kemahuan ku...Amin...



3 comments:

EynaShariff said...

"anda telah di tag - sila layari blog eynashariff untuk mendapatkan award anda"

Dda Ly said...

congrate's yea??da sampai bulan ke sembilan...there's so many exciting things waiting for you...:) ade baby sangat besst tauuuu...*wink*

Cerita Cici said...

hehehe...ci pun tak sabar menghitung hari ni......

doakan ci ye semua...