Pages

klik klik

I love KIM.... :)

I love KIM.... :)

Cici & Ery

Sunday, October 18, 2009

Ayit at Birthday Bash Nekyang...

Weken lepas ci balik melaka, nenek wat birthday party....hehehe...Nekyang ayit la tu....Birthday nenek yg ke 71 ni di sambut sekali dgn birthday hubby cici, birthday mak itam, birthday kazen hubby, aiman n adik ipar cici erul.....

Ayit memula meragam jugak smpai kena bawak g kinik, nebulizer kali kedua.....hai la anak....

Untuk nenek, selamat hari jadi...semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki ya.....nanti ada rezeki lebih cici bg hadiah teddy bear besarrr na......thanks sbb terima cici sebagai family even sebelum ci kahwin dgn abg ery....nenek ni sporting tau...muka je brutal tp hati baik suci sgt......hehehe.....

Okey...merujuk pd tajuk, here's ayit.....





Ni tgh uk-uk smbil duduk dalam besen....kat depan tu nenek dia tgh masak rendang ayam...habis bau rendang- duk sedut bau ayit pot-pot ajee......haih.......Abah ayit duk standby kat belakang...ingat nak tolong basuh poopoo anak, sengih-sengih aje- ibu dia gak basuh kan.......cess.....

Ayit diriba mak chu nya........muka maintain ketat......tgn dia duk lambai-lambai suruh ci dtg dekat dia....risau bebenor ibu dia lari....."mek...mek'


Dia dh pandai minum dr cawan.....kaki dia tak pernah tak bersilang...he got it from his mama (cici time mengandung dia smpai skrg duduk mmg bersilang kaki)


'Mekkkkk' ibu dlm bahasa ayit....




Birthday girl.....kalau tanya nenek birthday ke berapa kompom dia jawab 'si manis 17' hehehe....sila terbalikkan nombor itu ye semua........




No comments: