Pages

klik klik

I love KIM.... :)

I love KIM.... :)

Cici & Ery

Wednesday, October 21, 2009

My first and hardest Lonely night...

Sila bc entry ni dgn background lagu broken hearted girl by beyonce...



Selalunya malam yang pertama yang paling sukar.....


Ci balik kerja dgn ima semalam...dgn bergalaskan beg dan mendukung ayit dan galas beg pam......balik dgn hati yang kosong.....belum sgt terasa ketiadaan suami ci kat rumah sbb ci tgh terpikir pesan abg: ada baju dlm mesin basuh sila sidai, paip toilet agak loose kalo tak tutup ketat dan lauk bwh tudung saji belum berbasuh.....ci tgh digest semua tu dulu....nak agak mana nak wat dulu.....

Masuk dlm rumah, ci mandikan ayit smbil masak bubur smbil membebel dekat ima dan ayit smbil tgk B4U smbil tgk ima mengemas baju smbil potong ayam utk ima masak......

Ci tanya ayit 'Abah mana?' dia jenguk ke pintu.......pehtu dia smbung main dgn toys dia....pehtu dia jenguk kat pintu balik.....

Ci jadi sebak.....bertakung......

Malam ci jd lambat berjalan.....ci rasa dh kol 10 tp jam masih kol 8......ci main dgn ayit, tak tgl dia main sorang2...takut dia pelik lak mana abah dia.......ci main smpai dia tidur....

Ci masuk bilik kol suami ci....

For the longest time, kami cakap tepon lama dr biasa........walaupun rindu ini bagus, tapi ada sebu dalam hati ci......perut ci naik rasa senak......ci berpeluh kecil.....mlm tu 2kali ci pitam tp sempat pegang dinding.....

Ci dh kata.....ci tak kuat mana pun.......

Ci dah lalui malam pertama ci tanpa suami di sebelah........ci pun tatau apa jadi kalau ayit dan ima takde dgn ci.....





Ayit tgh main....dia tepuk-tepuk kepala....

Eh...ada halo lak......kalo bnda bulat tu jauh dr kepala dia gelak berdekeh2...


Ni patung ima.....ayit main tolak2...pelik tgk apakebenda besar sama dgn dia nih.....


Main dgn rantai ima....


Dah ke bawah meja dah....
# Oh ima itu student uia, yg duduk dgn ci spanjang ketiadaan abg ery.....atau sebelum ci pindah seremban.....ima tu awek bestfren abg ery, abg Roy.......Thanx dear, sbb temankan kakci...dan sbb wat muka nyampah kalo kakci dh muka nak sob3....hehehe...truih tak jadi sedih.........





No comments: