Pages

klik klik

I love KIM.... :)

I love KIM.... :)

Cici & Ery

Sunday, October 4, 2009

Eh...menang jugak?!!!




Hahaha.....


Ci mulakan entry ni dengan gelak dalam hati sambil mengigil2 badan tanpa keluar bunyi.....muahaha....


Lepas ci kua lunch tadi, ci pun sesaja la blogwalking (walaupun keja index bertimbun)...antara blog yg ci suka baca ialah blog ibueiyman...sekali kua tajuk pemenang peraduan susuibu tu....ci rasa mcm ci pun masuk zaman dulu-dulu....hehehe...ye la, ci kan masuk, kan banner terpampang kat sebelah entry tu...haih...


Ci pun klik la dekat keputusan pertandingan......dua tiga kali ci baca....Rupanya ada nama cici: tempat ke-6.....


hahaha...


Sungguh tak kusangka......


Kpd ibueiyman....akak mmg layak menang...sbb akak dh jd idola ramai bf-bf mommies utk teruskan perjuangan (termasuk lah cici)......


Kpd smua peserta: tahniah sbb semua dpt hadiah!!! eyeay!!!


Kpd pengomen cici: thanks a lot!!!


Kpd kaklina: thanks sbb suruh ci masuk walaupun ci rasa mcm tak layak.......


Kpd jari dan otak cici: thanks sbb menaip...thanks sbb tak pikir ayat trus hentam menaip aja....terus dr hati bukan begitu

Kpd Ayit: thanks sbb jd sumber inspirasi ibu....hehehe....
Kpd suami terchenta: thanks juga....


Menge'thanks' lebih dr akak yg menang nombor 1...hahaha...oh well...ci tak biasa menang hadiah2 ni.....so, overreact ckit.....heyyy, hamper rm70 nih...sapa nk bg freeee kan? kan?kan?
Oh tak nmpak yeh nama cici dlm gambar tuh? leh tgk keputusan di sini yeh...
Dan again: entry cici yang berjaya mendapat tempat ke-6.....
Alhamdulillah....

8 comments:

e-caR NazRin aka ibuEiymann said...

cici,
congratezz gaks!! BF-ibu mmg rawkkkssss..!!

ezan said...

cici.. congrate!!

Cerita Cici said...

terima kasih akaks semua....hehehe...ci pun terkezut gak.....

Rozy said...

tahniah cici!!

ct said...

menang hadiah apa ek

Cerita Cici said...

Rozy: terima kasih kak.....sungguh tak ku sangka.....

Ct: hamper rm70.00...ci pun tatau apa isinya....kalau dh dapat wajib ci wat entry...hahaha...

Sherry said...

congrats :) kawan I pun ada giveaway at twinshappiness.com

Mummy_Sofea said...

tahniah ci...mmg ci lyk...