Pages

klik klik

I love KIM.... :)

I love KIM.... :)

Cici & Ery

Wednesday, November 11, 2009

Upload-Update-My-Baby

Dalam hati ada rama-rama terbang melintas....hari ni ci tak lalui 3transit spt selalu...bapa mertua ci hantar kan......hehehe....

Mula nya ingat nak tidur aje....tp bila abah dh mula bercerita pung pang sedar-sedar dh sampai uia dah....

Okey la....hari ni nak upload gambar ayit dan abah ayit dan ibu ayit......hihihi......bukan apa, sj nak upload sbb ada kawan yg tanya...'eiii cemana yeh ayit skrg mesti dah besar...' Nah amik, dgn muka ayit dgn ibu abah dia sekali ci bagi.......

Dia skrg ada dgn mertua cici.....ci doa dia sihat dan rindu kan cici spt ci rindu kan dia....Yg bestnya bila balik umah, dia tepis smua org/benda utk datang kat cici.....mak mertua ci kata 'dh nmpak ibu sawat dia dah...' hahaha...ibu sawat ke mothership ke mother board ke takpe la janji ayit tak lupa cici yg jauh ni......



Asalnya nak buli dia....nak tgk kut2 dia nmpak jambu dgn bertudung...sah muka macho takleh hilang okeyyyy...

Pertama kali makan jagung sendiri...habih berteraboq...takpa ayit, learning process ye sayang ibu......



Boys will always be boys......asalnya cici mencari bagai 2kpg 50sen, skali letak tak bergerak pun.....rosak lak...last2 makchu dia gerakkan dgn kaki...ibu dia tepuk tgn wat bunyi...jadi la ye nak....janji ayit happy.....


ya...happy mcm ni...kan encem tu.......



Ci sntiasa berada di belakang mereka-mereka yg ci cintai.....ini 2org kecintaan cici.....





Cici dan makchu ayit...Adik ipar cici-Zira



Waktu kat pro susuibu di senawang- 8nov lepas....dh lasak sgt skali ibu ni dh bersila depan penceramah dah.....lantak la org len duk ataih kerusi....hahaha....



Ini di luar sedar...ci cepat2 capture sebelum any of them tukar position....









10 comments:

mama thieya said...

comel la tang tido tu... heheheh

Cerita Cici said...

hehehe...drg mmg suka wat stunt skali...bukan sengaja pun, mmg dua2 tgh nyenyak tido.....dh nama anak bapak kan...kih3....

shaliza said...

ayit dah blh tatih ke?

Cerita Cici said...

Tak reti lagi dia...merangkak pun belum...hehehehe...'berat' kut...

ezan said...

cici.. sgt2 suka gambar ayit yang lambai tangan tu.. comel.. ada gaya yb pun da gak.. hehehehe... mana la tau satu hari nanti.. amin.. :)

Cerita Cici said...

Amin....hehehe...YB yg sgt ramah...susah nk dpt gmbar dia senyum sebnarnya...jenuh agah kkdg pun tak jalan gak...hehehe...

Kaseh NazLieza said...

rindu cici n ayith....=(
dh besar lor ank mama neh...
biler kiter leh jumpa ni ci..
apa2 pon thax ci cz melalui ci lieza dpt join baby contest..

mamaaerish : said...

sweetnyer kan bila tgk daddy n baby tidur.... sigh... cumil

Normaliza said...

Comelnyer gamba ayit ngn abah dia..nampak serupa..hehe!

Cerita Cici said...

Liza: Tu la...lama kita tak jumpa kan...oh, gud luck juga ye...

mamaaerish, normaliza: hehehe...drg mmg suka wat aksi serupa...muka pun sama, bdn pun sama...hahaha....