Pages

klik klik

I love KIM.... :)

I love KIM.... :)

Cici & Ery

Thursday, August 27, 2009

Cerita kurus...

Petang semalam dh masuk 28 org kata ci nampak lebih kurus...

Memula ci suka dgr.....pehtu lelama ci pelik....pehtu lelama ckit ci dh risau....smpai la ada kwn ci kata ci nmpak cengkung

Berbalik zaman sebelum mengandung, dgn ketinggian 168, berat cici selalu 57kg...pernah kurang tp tak pernah lebih...Waktu nak bersalin berat ci jd 71kg...

Lepas je pantang berat ci terus jadi 55kg...

Sekarang ci dh tatau, takut nak pijak penimbang....takut lg ringan lak....

Oh ci bukan tak suka jd slim....cuma ci tak suka jd slim sgt....ci suka bdn ci curvy ckit...ada shapey......(en suami: sila jgn lari cr org lain ye...)

Breastfeeding leh buat kita bakar lebih 600 kalori....bersamaan dengan 2 jam erobik...bersamaan dgn 10kali naik tga dr bwh smpai tgkat umah ci (tgkat 7)...

hehehe....

Kalah mesin shake-shake yg bila naik mesin tu bdn mengigil-gigil pelik tu...

Ci tgh makan sedaya mungkin utk cover balik lemak yg hilang...bukan ci tak suka kurus dan slim, tp kurus cici ni leh mendatangkan byk musibah.

  • kalau kat opis sejukkkk- lemak tak byk...
  • baju n seluar especially jeans dh longgar - tak chantek....
  • abg dah tegurr....waaa...tak cool okey.....
  • MIL pun dh tegur 'Ayit makin sehat , ibu dia yg kering'.....tak cool jgk okeyy

Insecurity problem la ci rasa cici nih....

Sila la beritahu cici yg bdn cici dh comey then ci akan berhenti mengarut.......

No comments: